Bir işletme nereye şikayet edilir?
Çalışanlar, işverenleri adına Çalışma Bakanlığı’na ALO 170 ve www..tr. internet sitesi üzerinden bildirim/şikayetlerini iletmektedirler. T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın “ALO 170” İletişim Merkezi’ne ve www..tr. internet sitesine geçen yıl 20 milyondan fazla bildirim/şikayet ulaşmıştır.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Bir işyeri nasıl şikayet edilir?
Çalıştığım kurumu nereye şikayet edebilirim? Çalıştığınız kurum size iş hukukuna aykırı bir şekilde davranıyorsa ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikayette bulunabilirsiniz.
Bir esnafı nereye şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
Cimere özel sektör şikayet edilir mi?
CİMER’e KİMLER BAŞVURABİLİR? 2) Özel hukuk tüzel kişileri.
Bir işletme maliyeye nasıl şikayet edilir?
Vergi kaçakçısını nasıl ihbar edebilirim? Yazılı e-postalar dilekçe gibi işlenir. Kişi vergi kaçakçılığını e-devlet veya .tr üzerinden TC Kimlik Numarası ve şifresini kullanarak ihbar edebilir. Vergi bildirimleri ayrıca Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın 189 Alo Finans Hattı üzerinden de yapılabilir.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
184 nelere bakar?
Vatandaşlarımız “184 ALO SABİM” hattımızı arayabilir, .tr e-posta adresimize ulaşabilir veya merkezimize şahsen başvuruda bulunabilirler. Bu yollarla bize ulaşan vatandaşlarımız: — Sağlık sisteminin işleyişiyle ilgili her türlü soru hakkında bilgi alabilirler.
Bir şikayet kaç günde sonuçlanır?
İdare, itiraz talebi hakkında 10 gün içinde karar vermeli ve başvuru sahibine ve diğer isteklilere bildirmelidir. Başvuru sahibi ayrıca kararın kendisine bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde kuruma karşı şikayette bulunmalıdır.
İşyeri cimere şikayet edilir mi?
İşyerinde çalışan bir çalışanın ALO 170 telefon hattı aracılığıyla doğrudan şikâyetini iletebilmesinin yanı sıra, hem Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlükleri hem de CİMER aracılığıyla işyerindeki çalışma koşullarıyla ilgili şikâyetini dilediği zaman iletmesi mümkündür.
170 neyin numarası?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.
Dükkan kime şikayet edilir?
ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
İhbar edenin kimliği açıklanır mı?
İhbarda bulunan kişinin kimliği kesinlikle gizli tutulacaktır.
Esnafı kim denetler?
Esnaf ve sanatkar meslek kuruluşlarının denetimleri İşletme ve Denetim Müdürlüğü ile İl Ticaret Müdürlükleri tarafından yapılır.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar
İşyeri cimere şikayet nasıl yapılır?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayarak veya www..tr adresindeki CİMER bağlantısından şikâyetinizi iletebilirsiniz. Şikâyette bulunurken doğru bilgi verilmesi için şifre ücretiyle ilgili şikâyet olduğunun belirtilmesi gerekmektedir.
Maliye ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
Bildirimi alan kurumlar, öncelikle muhbirin kim olduğunu ve Vergi Usul Kanunu’nun 135. maddesi uyarınca yetkililer aracılığıyla soruşturma talebinde bulunup bulunmadığını tespit eder. Muhbirin adı gizli tutulur ve hiçbir şekilde ifşa edilmez.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar
Dükkan kime şikayet edilir?
ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.