İçeriğe geç

Kutusu Açılmış Ürün Garantiye Girer Mi

Kutu açılırsa garanti bozulur mu?

Yetkili servis gelmeden ürün ambalajını veya kutusunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden kutunun açılması ürün garantisini geçersiz kılacaktır. Ürün garantisi kurulum tarihinden itibaren başlar.

Garantiye verirken kutu şart mı?

Kutu ve faturası gerekmektedir.

Garanti kapsamına ne girer?

GARANTİ KAPSAMI: Yetkili FIAT servisinde yapılan kontroller sonrasında üretim hatasından dolayı arızalı olduğu tespit edilen parçalar; onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gereken işçilik. Garanti kapsamında onarımı gerçekleştirmek için gerekli sarf malzemelerinin teminini kapsar.

Kutu fatura olmadan garantiye girer mi?

Mallara ait faturalar garanti belgesi yerine geçer mi? Mallara ait fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.

Kutu açıldıktan sonra iade edilir mi?

Ambalajı açılmış ürünlerde, internet üzerinden satın alınan ürünlerde tüketicinin genellikle cayma hakkı bulunmaktadır.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesinde hangi unsurlar bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçıdan bilgi. Satıcıdan bilgi. Fatura tarihi ve numarası. Mallar hakkında bilgi. Malların tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamı. Daha fazla makale…

Kutusuz garantiye girer mi?

Kutuya gerek yoktur. Fatura veya garanti belgesi ile işlem yapılabilir.

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli onarımlar ücretsiz olarak yapılır. Onarım için bırakılan ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı bir arızayı dört kez yaşayan bir cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Dyson kutusu olmadan garantiye girer mi?

Parçaların stokta olmaması durumunda (örneğin belirli renk seçenekleri); Dyson parçayı yeni, çalışan bir parça ile değiştirecektir. Bu garanti yasal haklarınızı etkilemez.

Garanti için fatura şart mı?

Garanti süresi içerisinde garanti hizmetlerinden yararlanabilmeniz için onaylı satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Garantili olan üründen servis ücreti alınır mı?

Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde sayılan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik gideri, yedek parça bedeli veya başka bir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarmak zorundadır.

Ekran çatlaması garantiye girer mi?

Fiziksel Hasar Bunun nedeni, cihazınızdaki tek bir çiziğin bile, kırık bir ekrandan veya çatlamış bir kasadan bahsetmeye bile gerek yok, garanti kapsamında olmamasıdır. Telefonunuzun kamerası kırık bir ekranla kırılırsa ve ücretli bir ekran onarımını kabul etmezseniz, kamerayı garanti kapsamında değiştiremezsiniz.

Garanti için fiş gerekli mi?

Garanti Belgesi + (Fiş veya Fatura) Evet, fişi de saklamanız gerekir. Bu bir garanti belgesi değildir. Fişiniz olsa bile başvurabilirsiniz. Hangi şirketten satın aldığınızın kanıtıdır.

Garantisi başlayan ürün iade edilir mi?

Tüketici, kusura uygun bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, mümkünse ürünün yeni veya daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.

Bir ürün garantiye nasıl verilir?

Arızalı ürününüzü fatura veya garanti belgesi ile birlikte iade edin. En yakın yetkili servis merkezini arayarak garanti kapsamında tamir ettirebilir veya değiştirebilirsiniz. Bu bilgiler garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.

TV garantisi için kutu şart mı?

TV kutuları cihazınızı taşımak ve saklamak için özel olarak tasarlanmıştır. Garantiden yararlanmaya devam etmek için kutuyu saklamanız gerekir.

Telefon hangi durumlarda garanti dışı kalır?

Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.

Kapalı kutu telefon garantisi ne zaman başlar?

Garanti süresi fatura tarihi yani satış tarihi itibariyle başlar.

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli onarımlar ücretsiz olarak yapılır. Onarım için bırakılan ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı bir arızayı dört kez yaşayan bir cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort ankara escort